Tuesday 17 October 2017

Flytting Gjennomsnitt Slope Mq4


Jeg vil lage indikator skanner som informerer når Flytte Gjennomsnitt endrer helling Helling endring gir kort sikt reversal signal. Det er veldig enkelt å lage en slik indikator for en valuta knyttet til grafen, kan vi si EURUSD 5 min Vedlagt her indikator gjorde en slik jobb og alers når MA endrer skråning. Men min ide er å skanne mange symboler og forskjellig tidsramme, si s 5 min, 15 min, 30 min for å få mulighet til å komme inn på markedet så snart signalet kommer. Takk på forhånd. M4 har evnen til å åpne mer enn 1 diagram om gangen Åpne hele diagrammet og alle tidsrammer som du vil overvåke. Fest deretter indikatoren til hvert diagram. Jeg vil opprette indikatorskanner, som informerer når Flytte gjennomsnittlig endrer helling. Skråskift gir kort sikt reverseringssignal. Det er veldig enkelt å lage en slik indikator for en valuta knyttet til grafen. Vi kan si EURUSD 5 min. Vedlagt her indikator gjorde en slik jobb og leverer når MA endrer skråning. Men min ide er å skanne mange symboler og annen tidsramme la s si 5 min, 15 min, 30 min for å få mulighet til å komme inn på markedet så snart signalet kommer. Takk på forhånd. Dobbelt, tosidig ima EURUSD. and så videre for alle parene du vil. MT4 har muligheten til å åpne mer enn 1 diagram om gangen Åpne alt diagrammet og alle tidsrammer som du vil overvåke. Legg deretter til indikatoren på hvert diagram. Ja, slik løsning finnes. Men for å skanne mange par og flere tidsrammer med en indikator er mer sofistikert løsning, håper dette er mulig. Ja, slik løsning eksisterer. Men for å skanne mange par og flere tidsrammer med en indikator er mer sofistikert løsning, håper dette er mulig. Du kan imidlertid velge at du må endre koden til dette, og du må forstå at du er begrenser indikatoren til å fungere på valutaparene og tidsrammer du angir Dette betyr at det ikke vil fungere på en ikke-spcified tidsramme eller valutapar. Vet du hvilke valutaer og tidsrammer du vil bruke. Du er imidlertid mulig å velge , av changin g koden til dette må du sette pris på at du begrenser indikatoren til å fungere på valutaparene og tidsrammer du angir Dette betyr at det ikke vil fungere på en ikke-spcified tidsramme eller valutapar. Vet du hvilke valutaer og tid rammer du vil bruke. I indikator bruker jeg parene EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD, USDCHF, EURGBP, EURAUD, EURCHF, EURJPY, GBPJPY, GBPCHF. and tidsrammer 5,15,30,60 min. In indikator I bruk par EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD, USDCHF, EURGBP, EURAUD, EURCHF, EURJPY, GBPJPY, GBPCHF. and tidsrammer 5,15,30,60 min. Da ser du innlegget mitt over Det er veien å gå om it. Use iMA-funksjonen for hvert par du vil Jobb gjort Det er mange multitilgjengelige multitimeframe-indikatorer tilgjengelig. Du ser innlegget mitt over Det er veien å gå om. Bruk iMA-funksjonen for hvert par du vil. Jobb gjort Det er mange flere valutaer multitimeframe indikatorer available. thanks for svar jeg prøvde å lage for syklus for utvalg av par, men syklus virker ikke. Så kanskje den enkleste måten blir å skape variabel for hver valuta og hver tidsramme. Takk for svaret, jeg prøvde å lage for syklus for en rekke par, men syklusen virker ikke. Så kanskje Den enkleste måten vil være å skape variabel for hver valuta og hver tidsramme. For int i 0i 12i. mypair i iMa-parene, vil jeg sykle gjennom alle parene dine. Haner og Gals. Jeg har vært på dette nettstedet over 200 ganger og Jeg elsker hver eneste bit Jeg har en veldig enkel, men kompleks spørsmål forespørsel til meg lol. Jeg handler en veldig enkel strategi som hovedsakelig bruker SLOPE DIRECTION ma Problemet er at jeg må være foran datamaskinen nesten hele dagen og det blir deprimerende. Nå ma Forespørsel til alle som kan hjelpe. Attached er en grunnleggende SDL-indikator kan noen av dere sette et varslingssystem. Sound, piler, dialogbokser alt for å få ma oppmerksomhet. Alarmen skal vises lyd når skråningen endrer farge, fra blått til rød etc. Takk dere og gals og fortsett det gode arbeidet. Join vi laster ned MetaTrader 5.Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd. Triangular glidende gjennomsnittlig TMA. Formålet med denne tråden er mer personlig. På noen scener for noen 4 år siden, postet det på dette innlegget, kodet jeg en variant av en indikator som jeg heter TMA sentrert Etter at noen forkortet det navnet til TMA, og siden jeg mottar e-post og private meldinger om det der folk ber meg om å gjøre det ikke omberegning, ikke-maling, hva som helst. Disse få innleggene skal forklare hva TMA er og hva TMA er ikke. Triangulært bevegelige gjennomsnitt. Først det gode gamle trekantede glidende gjennomsnittet. Det er definisjonen ganske enkelt, og man kan blant annet bli funnet her Triangulær Moving Average - Beskrivelse av Triangular Moving Average TMA Her er hvordan et normalt trekantet glidende gjennomsnitt ser ut som på et diagram. Nå, på et tidspunkt i TA-utviklingen tenkte folk som Hurst og Brian Millard hvordan det kan bli bedre siden det åpenbart er et lag i dataene som TMA beregner - t Den mest betydelige prisen i beregningen er i midten hvis lengden er så halvveis fra dagens pris, nåværende pris har mindre vekt i den beregningen, og de kom til en ide som allerede var brukt i noen andre indikatorer for å sentrere den. Nå sentering er ganske enkelt skiftende verdier til venstre på diagrammet ved halv lengde stenger og etter at det ser ut som dette. Som det er åpenbart, ved å skifte det til venstre passer det perfekt dataene, men det begynner å mangle data fra høyre Og så kommer i den sentriske versjonen av trekantet glidende gjennomsnitt. Triangulært glidende gjennomsnitt - sentrert. For å unngå at manglende data har folk funnet ut at det kan bli ekstrapolert de manglende dataene og det er det som vanligvis brukes som sentrert trekantet glidende gjennomsnitt TMA som skiftes med halv lengde til venstre, og de manglende dataene er ekstrapolert på en bestemt måte. Slik ser den vanlige sentrert TMA ut. Spalten fra høyre er fylt ut og alt ser bra ut. er ikke 100 eksakt måte å ekstrapolere data Så det ekstrapolerte gapet er et emne for endringer uansett hvilken ekstrapoleringsmetode man bruker ellers jeg ville drikke kaffe med Warren Buffett om morgenen og ikke på kjøkkenet mitt. Det er ingen måte å gjøre det ikke Utskiftbar ikke-omsmussing Ingen Så mye om underverkerne av sentrert trekantige glidende gjennomsnitt er det et godt verktøy for estimering, men på ingen måte bør det brukes i signalmodus siden signalene ikke vil endre. Og til slutt en ting som er mindre kjent Måten hvordan det sentrerte trekantede glidende gjennomsnittet er ekstrapolert gjør gjeldende sverger tilsvarer ett godt kjent glidende gjennomsnittlig lineært vektet glidende gjennomsnitt. Nåværende stangverdi av sentrert TMA er nøyaktig den samme som halvlengde 1 periode LWMA Her er et eksempel der det er åpenbart at i sluttpunktene de er nøyaktig det samme er rødt, er den sentrerte TMA og blå er LWMA. Og som gjør svaret på følgende spørsmål åpenbart, kan det være endepunktet som SSA for å gjøre det non-repainting Svaret er ja og lineært vektet glidende gjennomsnittlig LWMA er den spisse sentrert TMA så det er ikke-repainting versjonen av den sentrerte TMA. Now, det ville være alt jeg bare håper at min daglig regelmessig e-post om TMA vil minske nå at dette forklares Som det er åpenbart, er det et ganske godt verktøy for estimering arbeidet til Brian Millard om dette emnet er svært viktig, og jeg anbefaler alle som kan lese boken om å gjøre det - det kan bidra til å forstå hva de var etter, men det er ingen magi eller lurer på det. Det er virkelig verdsatt leksjonen din, du bør starte flere tråder som dette, din postkasse blir glad. Manen med Midas Touch. mladen Formålet med denne tråden er mer personlig. På noen stadium for 4 år siden, postet det på dette innlegget, kodet jeg en variant av en indikator som jeg heter TMA-sentrert. Etter at noen forkortet det navnet til TMA, og siden jeg mottar e-post og private meldinger om det der p Eople ber meg om å gjøre det ikke omberegning, ikke-maling, uansett. Disse få innleggene kommer til å forklare hva TMA er og hva TMA er ikke. Takk for TMA og alle indikatorene du opprettet og dele med oss ​​For meg nesten alle indikatorene er virkelig masterpiece. mladen For å unngå at manglende data har folk funnet ut at det kan bli ekstrapolert de manglende dataene og det er det som vanligvis brukes som sentrert trekantet glidende gjennomsnittlig TMA som skiftes med halv lengde til venstre og de manglende dataene er ekstrapolert på en bestemt måte. Slik ser den vanlige sentriske TMA ut. Gapet fra høyre er fylt ut og alt ser fint ut. Unntatt at det ikke er 100 nøyaktig måte å ekstrapolere data på. Så er det ekstrapolerte gapet et emne for endringer uansett hvilken ekstrapoleringsmetode man bruker ellers, vil jeg drikke kaffe med Warren Buffett om morgenen og ikke på kjøkkenet mitt. Det er ingen måte å gjøre det uforandret, ikke maling. Ingen så mye om miraklet s av sentrert trekantet glidende gjennomsnitt er det et godt verktøy for estimering, men på ingen måte bør det brukes i signalmodus siden signalene ikke kommer til å endre. Jeg takker for din analyse. Jeg bruker sykluser for handel og for analyse av slangen i stedet for TMA, fordi momentum kan vises for 1., ikke for 2. slange n TMA n. men her har jeg problemet når jeg bruker momentum for eksempel til 3 forskjellige slanger, 100-linjen er ikke unik og den resulterende grafen er ikke veldig lett å lese, se nedenfor. Du vet om det er en måte å ha den forskjellige momentum som er planlagt rundt en 100-line. thanks for din hjelp. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår spørsmålet helt, men lar oss prøve. I henhold til de vanligste definisjoner av hvordan momentum er beregnet, det er 2 måter. Her er et tilbud. Det finnes flere variasjoner av momentumindikatoren, men hvilken versjon som brukes, er momentumet M en sammenligning av gjeldende sluttkurs CP og en bestemt lengde på forrige sluttkurs CPn. Metatrader bruker den andre formelen Hvis du erstatter nært med verdien av slange i ditt tilfelle eller sentrert TMA, skal du få et momentum av enten Bare sørg for at du omberegner minst halvlengdestenger slik at hver stolpe som kunne omberegnes beregnes igjen for å gjenspeile ekte verdi av omberegnede indikatorer verdier slange og sentrert TMA omberegne som jeg forklarte, slik at du alltid må huske det. Det er alt Som du kan se er momentum en ganske enkel indikator for beregning. mladen takk for din analyse. Jeg bruker sykluser for handel og for analyse av slangen i stedet for TMA, fordi momentum kan vises for 1., ikke for 2. slange n TMA n. but her er problemet jeg har når jeg bruker momentum for eksempel til 3 forskjellige slanger, 100-linjen er ikke unik, og den resulterende grafen er ikke veldig lett å lese se nedenfor. Du vet om det er en måte å ha det forskjellige momentumet plottet rundt en 100-line. thanks for your help. mladen I Jeg er ikke sikker på at jeg forstå spørsmålet helt, men la oss prøve. I henhold til de fleste vanlige definisjoner av hvordan momentum beregnes, er det 2 måter. Her er et sitat. Metatrader bruker den andre formelen Hvis du erstatter nær med verdien av slange i ditt tilfelle eller sentrert TMA du kommer til å få et momentum av enten bare sørg for at du omberegner minst halv lengde stenger slik at hver stolpe som kan omberegnes beregnes igjen for å reflektere ekte verdi av omberegnede indikatorer verdier slange og sentrert TMA omberegne som jeg forklarte, så du må alltid holde det i bakhodet. Det er alt Som du kan se, er momentum en ganske enkel indikator for beregning. Sorry jeg er kanskje ikke klar i min request. the grafen viser 3 momentum 1 av 3 forskjellige slanger for å få en bedre lesing av grafen, er slangene ikke vist. Som du kan se er de 100 nivåene av de 3 forskjellige momentumene ikke unike, ikke på samme punkt. Mitt spørsmål er om det finnes en måte i mt4 for å vise 100-nivået for alle 3 mamma entums på samme sted horisontal det rette ordet kan være å ha dem overlegg, men jeg er ikke sikker. mladen Og til slutt en ting som er mindre kjent Måten hvordan det sentrale trekantede glidende gjennomsnittet er ekstrapolert gjør de nåværende stolpene til å være lik en veldig kjent glidende gjennomsnittlig lineær vektet glidende gjennomsnitt Nåværende strekkverdi av sentrert TMA er nøyaktig det samme som halvlengde 1 periode LWMA Her er et eksempel hvor det er åpenbart at i sluttpunktene de er nøyaktig det samme er rødt, er den sentrerte TMA og Blå er LWMA. Og som gjør svaret på følgende spørsmål åpenbart, kan det være endepunktet som SSA for å gjøre det ikke-maling. Svaret er ja og lineært vektet glidende gjennomsnittlig LWMA er den spisse sentrert TMA så det er ikke-repainting versjonen av den sentrert TMA. Now, det ville være alt jeg bare håper at mine daglige vanlige e-postmeldinger om TMA vil redusere nå som dette forklares. Det er åpenbart at det er et ganske godt verktøy for estimering arbeidet med Bria n Millard om dette emnet er veldig viktig, og jeg anbefaler alle som kan lese boken om å gjøre det - det kan bidra til å forstå hva de var etter, men det er ingen magi eller rart i det. Takk for alle dine forklaringer. Jeg har endret Keltner kanal for å gjøre Tma Channel End-Point. mladen For å rulle opp denne tråden, har metatrader 5 versjoner av trekantet glidende gjennomsnittlig TMA samt den sentrert trekantede glidende gjennomsnittlige TMA-sentrert. Begge har lakkfarging lagt til og noen ekstra priser valg. Vil det være mulig å legg til hellingfargingsfunksjonen til MetaTrader 4-versjonene av TMA og TMAcentered.

No comments:

Post a Comment