Thursday 9 November 2017

Minste Kvadraters Moving Average Mt4


forexts: Hva er en LSMA Det står for minste kvadrater Flytende gjennomsnitt og indikatoren plotter sluttpunktet til den lineære regresjonslinjen. Ved å sammenligne den nåværende verdien til den forrige verdien bestemmes det om en mulig trend, dvs. den lineære regresjonslinjen peker opp eller ned. Bruk lukkestrømmen når det er ferdig, og neste stearinlys danner som sluttpunktet. Det unngår problemet med et lys som endrer verdien av indikatoren i sanntid. Er LSMA Linear Regression Jeg forstår begrepet minsta kvadrater når det passer en gjennomsnittlig linje, men hadde ikke hørt det referert som et bevegelige gjennomsnitt. Jeg prøvde denne koden og fikk en lineær regresjonslinje som syntes å gjøre de samme grunnleggende bevegelsene som min kontroll (en LR-linje av et kartsystem jeg betaler for). Men på den betalte versjonen går toppene av LR høyere (lavere), ofte over og under bollinger-båndene, mens denne versjonen er mye dempere. Noen ideer om hvorfor jeg ser denne oppførselen, eller hvor ellers jeg kan få en algoritme for LR for MetaQuotes4 Jeg fjernet LSMA fra diagrammet mitt. Jeg handler med indikatoren (CCI) nesten utelukkende. det fungerer mye bedre. Jeg fant ut at de ekstra indikatorene var litt forvirrende. Jeg bruker CCI 14 Jeg har sluttet å bruke turbo CCI 6 Jeg handler spøkelsesmønstre og zlrs og tlbs. ingenting komplisert. men aggressiv. og gjør dette, finner jeg at jeg hovedsakelig trenger CCI 14 ikke mye mer som jeg handler med trend og counter trend. Jeg bruker en stram stopp. Ingen av dette kan være tilfredsstillende for deg. for ytterligere info. ta en titt på Woodies-området. Det er en haug med svært verdifull info der inne. Det er så mange metoder som det er handelsfolk. Jeg har mislyktes i mange ting før jeg ble kjent med indikatoren godt nok, og det meste av det jeg gjør er sannsynligvis vanskelig å definere og også galt i mange folks øyne. Jeg antar at jeg har utviklet seg mest ved å praktisere handel for en gazillionstid. Blaiserboy: Det er så mange metoder som det er handelsfolk. Jeg har mislyktes i mange ting før jeg ble kjent med indikatoren godt nok, og det meste av det jeg gjør er sannsynligvis vanskelig å definere og også galt i mange folks øyne. Jeg antar at jeg har utviklet seg mest ved å praktisere handel for en gazillionstid. Jeg er også på den langsomme banen for å lære indikatorer en etter en. Takk for alle dine svar. Jeg vil snart starte en ny tråd på LSMA og vil legge inn indikatorer og eksperter relatert til LSMA på de første innleggene. LSMA som et glidende gjennomsnitt er basert på å plotte sluttpunktet til den lineære regresjonslinjen. Jeg har versjoner som jeg trenger å finne som også bruker andre former for rett linjeformet bruk ved hjelp av hyperbolisk, eksponering, kraft og parabolsk passform. Dette var someting jeg jobbet på for en auto emisjon test lab tilbake i 1978 og skrev i BASICII for en PDP 11. Jeg fant ut at straigt linje fungerte best. Takk for info innlegget, men jeg trenger faktisk en god lineær regresjonsalgoritme eller mq4-program. Selv om jeg bruker CCI, foretrekker jeg lineær regresjon i kombinasjon med bolliger-bandene for handel. Det er også en oppgave jeg må fullføre for andre. Det som gjorde meg merkelig om LSMA, er at jeg ikke hadde lest at LR er en MA-beregning, selv om jeg forstår konseptet med en algoritme for å finne en linje som matcher et 2-dimensjonalt sett poeng som er best ved hjelp av minst kvadratmetoden. Id aldri sett indikator linjer plottet i 3 farger Jeg er en langsiktig CC programmerer i Windows med Visual Studio, men å bruke mq4 er ny for meg, og til tross for at jeg er veldig C-lignende, har jeg ikke en god IDE å lære i, stunt min fremgang litt. Så. har noen andre innspill på en annen lineær regresjonsaloritme, eller hvordan jeg kan finjustere denne oneHi, jeg liker det minste kvadrere-flytende gjennomsnittet og dets fargekoding. Jeg vil gjerne bruke den på noen andre (ikke-forex) markeder jeg handler også. Dessverre kan jeg ikke lage hoder eller haler ut av MQL4, selv om jeg kan programmere indikatorer i Tradestation. Kan noen se koden for dette og oversette den til vanlige logiske setninger for meg. Jeg antar at LSMA er rett og slett en (flytende) lineær regresjon. Hvis det er sant, ser jeg egentlig bare etter logikken i fargekodingen, så jeg kan bruke den til min Tradestation-plattform, så vel. Jeg setter pris på hvilken som helst hjelp som helst kan gi meg. Med vennlig hilsen, Scott, jeg er veldig flytende i TS programmering. Kanskje jeg kan hjelpe deg. Men jeg er ikke sikker på hva du vil gjøre. Er det slik: Du vil at fargen på indikatoren din endrer seg i henhold til visse kriterier. Når jeg sammenligner MT4 Least Squares Moving Average til Tradestations Linear Regression Curve, er de absolutt det samme. Imidlertid har MT4-indikatoren noen fin rødgreenyellow fargekoding som jeg liker mye. Min Tradestation-indikator er bare en farge. Hvis du ser på MT4 Least Squares MA, er fargekodingslogikken ikke enkel oppdateringslogikk, (hvis MA gt MA1 så grønt, hvis MA lt MA1 da rødt), er det noe annet. Jeg liker denne indikatorfargen og vil gjerne bruke den til Tradestation Linear Regression Curve. Jeg er også flytende i TS også. Jeg er sikker på at jeg kunne programmere fargen i TS LRC-indikatoren hvis jeg kunne forstå fargerikikken i MQL4-koden. Så, spørsmålet mitt er, hva er indikatoren fargekodingslogikken som finnes i følgende kode. Eventuelt hjelp jeg kunne få med dette ville bli mye verdsatt. en farge per indikatorindekslinje når den går opp, tegner den med indeks 2 Når flat, indeks 1 Når du går ned, indeks 3 Den legger tom verdi inn i indeksene som ikke brukes i en bestemt bar. Hei Phy, jeg setter pris på svaret ditt. Og jeg er fortsatt i mørket. Ser på quotrealquot-kode, som MQL4 og C og så videre, får meg til å føle meg veldig dum, fordi jeg ikke forstår det i det hele tatt. Jeg kan gjøre noen enkle ting i Tradestation med indikatorer, men jeg er ikke en programmerer. Jeg er alle selvlærte. Det som sikkert er klart for deg, er ikke klart for meg :) Jeg vet fra å se på diagrammet at algoritmen er litt mer subtil. Noen ganger endrer indikatoren grønn til gul når prisen fortsatt går opp, noen ganger ikke osv. Kan du skrive i setninger hvordan greenredyellow-kodingsalgoritmen fungerer For eksempel, hva gjør for (shift loopbegin shift gt 0 shift--) sum1 0 for (lengde i gt 1 i--) lengdesvar lengde 1 lengdsvar 3 tmp 0 tmp (i - lengdesvar) Closelength-shift (sum1tmp wtshift sum16 (lengde (lengde1)) betyr i forhold til indeksene jeg kan spørre om for mye. Jeg forventer ikke at du skal gi meg et kurs i programmering i et forum. Men hvis du kunne gi meg noen logiske setninger som forklarer fargeralgoritmen, kan jeg kanskje konvertere den til Tradestation. Eller det kan være utenfor meg akkurat nå. I alle fall har jeg nettopp lastet ned det som ser ut som en veldig fin MQL4-opplæring (av coders guru fra forex-tsd), og jeg tror jeg vil tilbringe helgen å lese det for å prøve å få tak i dette. Den delen er noen tolkning av quothow for å finne de minste firkantene som flytter averagequot. Det har ingenting å gjøre med farge. Quote Jeg ser egentlig bare på logikken til fargekodingquot hvis (wtshift1 gt wtshift) wt er en rekke av LSMA-verdiene. For fargekodning sammenligner han verdien av LSMA en linje tilbake og den nåværende LSMA mens han beveger seg gjennom diagrammet. Hvis den forrige verdien var høyere, tegner du rød, hvis den er lavere, tegner grønn, ellers trekker du gul. skift er en tellingindeks for stolpene i diagrammet, shift1 indekserer den forrige linjen. Takk Phy, det er fornuftig for meg. Det som ikke er fornuftig for meg, er at indikatoren ikke synes å være å gjøre det du sier. Jeg vedlagte 2 bilder av indikatoren på GBPJPY, fra en Alpari-demo og en ODL-demo. Du kan se at de gjør det samme (med kvoter for liten diff i datafeeds). Jeg legger piler på Alpari-diagrammet for å peke ut mange steder der indikatoren har blitt grønn til gul eller rød til gul, men indikatoren er ikke helt flat. Jeg gjorde et sted med en stor blå pil hvor ikke bare indikatoren ikke er flat, men indikatoren er enda økende, siden den fortsatt maler en fargeendring fra rød til gul. Så jeg forstår din forklaring, men jeg fortsatt forstår ikke hvorfor indikatoren ser slik ut. Tror du at denne indikatoren er repainting (dvs. ved bruk av fremtidige data for å endre fargen. I virkeligheten ved bruk av shift - 1 data). Jeg kunne gjøre det du beskrev i Tradestation lett nok med noen IF-setninger og PLOT-setninger. Men jeg tror ikke de gule overgangene vil se lik ut i det hele tatt. Jeg tror det må være noe annet til fargekodingen. Hei Phy, jeg fant ut hva som foregår her - denne indikatoren gjentar. Jeg så det bare en stund på et minuts diagram. Nå er alt fornuftig - for et øyeblikk trodde jeg at ID fant grensen. Det som gjøres i sanntid er dette: (Markedet har toppet og er nå reversert - første omdreiningsbjelke) Indikatoren viser grønt helt opp til snu punkt. Den nåværende linjen LSMA begynner å rulle over, indikatoren blinker grønt til rødt når markedet fanger opp og ned. Når den nåværende linjen er fullført, hvis LSMA er lt LSMA1 (husk, LSMA1 gt LSMA2 fordi markedet er i 1. omdreiningsbjelke), blir LSMA for den nåværende linjen (den som nettopp er fullført) RØD, og ​​den REPARerer LSMA-fargene fra grønt til gult Du kan se det gjør dette i sanntid på et 1-minutters diagram. Så antar jeg at jeg har svart på mitt eget spørsmål. Fargekodingslogikken for LSMA er dette: quotIf i stand til å se fremtiden, recolor LSMA tilsvarende for de fleste (fantasy) profitquot Det gjør ikke indikatoren helt ubrukelig, men manuell backtesting med forventning om at den gule fargen kan regnes (for utganger, osv.) vil føre til ødeleggelse. Hvis du henviser til fargen som endres på den nåværende linjen, er det ikke uventet om det. Hvis det repaints den forrige linjen, så er det ikke bra. Det maler tidligere bar og jeg er enig, det er ikke bra. Du kan se det selv om du sitter med en LSMA (8) på et 1 min diagram i 10-15 minutter. Når LMSA reverserer, for eksempel fra lang til kort, maler den nåværende bar rød og den repaints (tidligere grønn) forrige linje til gul. Største kvadrat MA Indikator Last ned minste kvadrat MA Indikator Beskrivelse: You8217re på det ideelle stedet hvis du kan ha kommet på å lete etter gratis nedlastbar minste kvadrat MA Forex Indicator. Nå kan du faktisk få minst Square MA-indikator mq4 for Metatrader 4 eller Metatrader 5 uten kostnad. Denne indikatoren er perfekt for Metatrader 4 eller MT4 og også Metatrader 5 eller MT5. Faktisk er dette egnet og fungerer bra i noen andre Metatrader-utgaver som er tilgjengelige. Vi innlemmet enda et bilde av det minste torget MA hvordan det ser ut når det er installert. Andre Metatrader Moving Average Indicators er også tilgjengelig på vår hjemmeside. For å laste ned disse indikatorene, er alt du trenger å gjøre, å sjekke ut den bevegelige gjennomsnittlige indikatorkategorien på vår nettside. Etter at du har valgt en egnet indikator, kan du deretter laste ned filen slik at du kan bruke den. Hvis du er fascinert om å ha indikatoren, klikker du på nedlastingslinken nedenfor. Når nedlastingen er fullført, lagre den på datamaskinen din. Det gjennomsnittlige antall nedlastinger som for øyeblikket er på 24. Basert på dagens data, er det allerede 1 individer som laster ned det. Vi ville faktisk verdsette hvis du tar litt tid på å score indikatoren. Dette vil videre fortelle oss hvor effektive indikatoren vår er hvis du har gjort det bra. Med dette vil andre besøkende også lære hvor godt indikatoren er. I tråd med det kan du også fortelle verden ordet om våre gratis forexindikatorer ved å klikke på deleknappen. Takk for at du sjekker ut DownloadIndicators, vi setter pris på din tid ved å laste ned vår minste kvadrat MA. Mean Reversion: Modern Day Moving Averages. Forfatter: GunjanDuaa 4. oktober 2012 Flytte gjennomsnitt er en av de mest brukte indikatorene i tekniske analysestudier. Det som startet med det enkle glidende gjennomsnittet og deretter mot eksponentielt glidende gjennomsnitt har med tidenes gang og advent av dataprogrammerte programvare gjort at teknikere kan eksperimentere og komme opp med nye typer dataregning. DEFINISJON Gjennomsnittlig reversering antyder at eiendomsprisene etter hvert vil vende seg mot gjennomsnittet eller gjennomsnittet før trenden gjenopptas eller omdirigeres, det kan være at prisene vil gå tilbake til gjennomsnittet eller konsolidere for en stund frem til tiden det kommer nærmere gjennomsnittet, Dette er en prosess der mange handelssystemer er basert på hvor tiltak er iverksatt når den siste ytelsen har avviket fra deres historiske gjennomsnitt. MODERNE MOVING AVERAGES Enkle bevegelige gjennomsnittsverdier benyttes fortsatt av mange, men med tiden og et krav om å måle prisen på annen måte gjorde det mulig for nye tanker og nye gjennomsnitt. I denne artikkelen vil jeg forklare nyere bevegelige gjennomsnitt som har utviklet seg med tid og behov. DOUBLE EXPONENTIAL (DEMA) OG TRIPLE (TEMA) Et glidende gjennomsnitt er en jevn kurvlinje som gir den visuelle bekreftelsen på den langsiktige trenden i et gjennomsnitt, de er forsinkende indikatorer der raskere bevegelige gjennomsnitt er hakkete og lengre siktene er jevnere, til redusere tidsforsinkelsen disse modifiserte eksponentielle gjennomsnittene ble tenkt på. De brukes til å gi signaler i crossover eller trendbestemmelse tidligere enn andre bevegelige gjennomsnitt. Gjøre MATH Dobbel Eksponentiell MA Formel: DEMA 2EMA - EMA (EMA) Tredobbelt Eksponentiell MA Formel: TEMA (3EMA - 3EMA (EMA)) EMA (EMA) EMA EMA (1). (Lukk - EMA (1)) N Utjevningsperioden. Figur 1 har glidende gjennomsnittsovergang, det viser tydelig at TEMA gir signal tidligst etterfulgt av DEMA og deretter Simple Moving gjennomsnitt. Så er lagret redusert, og vi kan gå inn i trenden tidligere. DISPLACED FLOWING AVERAGE (DispMA) En DispMA er et glidende gjennomsnitt som kan justeres fremover eller bakover med et bestemt tidsintervall. Ved å flytte den bevegelige gjennomsnittsbakgrunnen for å holde seg i den langsiktige trenden, vil det skape en forsinkende effekt som skifter det bevegelige gjennomsnittet fremover for å gjøre en tidsavbrudd når motetreningen utvikler seg, det vil skape en ledende effekt. Målet med DisMA er å unngå plutselige såpser som vanligvis kommer i modne trender eller nyheter relaterte hendelser, vil forskyvningen føre til færre antall falske signaler. De vanlige forskyvningsnivåene er 3 dager til 5 dager fremover eller tilbake. Den kan brukes til å finne støtte og motstander eller som crossover-signal og også ganske nyttig i sykliske studier. Figur 2 viser at lengre bevegelige gjennomsnittlige plasserte fremover holder oss i trenden, mens det kortere glidende gjennomsnittet som er plassert bakover, hjelper oss med å få en rettidig utgang. VIKTIG FLYGGEMIDDEL (WMA) Lar oss se på en annen type glidende gjennomsnitt. Målet med WMA er å ta bort lagret og øke følsomhetsfaktoren mot prisen. Det vektede glidende gjennomsnittet er vektet gjennomsnittet av de siste n-prisene, der vekten minker med 1 med hver forrige pris. Beregning: (n - 1) Pn-1) (n - 2) Pn-2). ((N - (n-1)) Pn - - 1). (N - (n - 1))) WMA reagerer raskere på prisendringer fordi det legger større vekt på de siste prisbevegelsene. På den måten viser trenden raskere sammenlignet med det enkle glidende gjennomsnittet. LESTE SQUARES MOVING GJENNOMFØRING Dette glidende gjennomsnittet kalles også i noen grad som et End Point Moving Average. Det er basert på lineær regresjon, men tar det ett skritt fremover ved å anslå det som ville ha skjedd hvis regresjonslinjen fortsatte, noe som gjorde det mer responsivt mot trender og spotting trendene tidligere sammenlignet med andre bevegelige gjennomsnitt. Brukes hovedsakelig som et crossover-signal med seg selv eller med andre bevegelige gjennomsnitt eller kan brukes med prisen som beveger seg over eller under den som et kjøps - eller selgesignal. I figur 3 viser vi tre glidende gjennomsnitt i ett diagram den første er minst Square Moving gjennomsnittlig (grønn) også kalt som End Point glidende gjennomsnitt. Red Circles viser prisstigningen over gjennomsnittet viser endring i trend eller sluttpunkt for trend opp og ned som bidrar til å gå ut av posisjonen eller ta motsatt handel. De to andre er WMA (tykk fiolett) og EMA (dashed Red). Beregningen av begge gjennomsnittene er nesten den samme, men i WMA blir mer vekt gitt til dagens pris, så det viser at WMA er nærmere prisen i forhold til EMA WILDERS MOVING AVERAGE Som navnet antyder, ble dette skapt av Welles Wilder, den store teknikeren, hvis arbeider inkluderer Relative Strength Index (RSI), Gjennomsnittlig Retningsindeks (ADX). Parabolisk Sar og Gjennomsnittlig True Range (ATR). Dette kalles noen ganger som det modifiserte glidende gjennomsnittet, og målet er å jevne prisbevegelsene for å identifisere prisutvikling. Wilder EMA-pris i dag K EMA i går (1-k) Hvor k 1N, N Antall perioder Formelen ligner EMA som har 2 parametere, en tidsserie og en blikkbaksperiode, og den gir en jevn linje. Prisen som holder seg og lukker over gjennomsnittet kalles som en opptrinn og under den som en downtrend. Figur 4 viser to gjennomsnitt under Wilders beregning. Det lengre glidende gjennomsnittet kan brukes til trendbestemmelse og kortere for handel for å kjøpe på dip og selge på stige. Crossover gir handelssignaler, men med et lag. RISING EQUITY CRUVE Nesten alle bruker flytende gjennomsnittsverdier i handelsprisutviklingen, vil disse nyere glidende gjennomsnittene hjelpe handelsfolk å fange trenden på en bedre måte og bygge et finere handelssystem mot å forstå markedstrender som bedre gir en økende egenkapitalkurve.

No comments:

Post a Comment